Sukňová

by - pondelok, apríla 03, 2017


V jednej slovenskej ľudovej piesni sa spieva „Sedemdesiat sukieň mala, a predsa sa nevydala. A ja nemám iba, iba jednu, pýtajú ma až za Viedňu ...“ Na mňa to tak úplne neplatí. Sedemdesiat sukní síce nemám, je ich tuším niečo okolo 20 alebo 30. Presné číslo neviem, no i tak sa mi vydať podarilo. Dá sa povedať, že doma mám také malé sukňové kráľovstvo. Úzke, široké, so záhybmi, kruhové, farebné, vzorované, kvetované ... Každá z nich je iná, no takmer všetky majú jedno spoločné – midi dĺžku a pochádzajú z dielne mojej šikovnej mami. 

Sukňová vášeň 

Mnoho žien a slečien dáva prednosť šatám pred sukňou. Je to pre nich jednoduchšie a nemusia si lámať hlavu nad tým, s čím ju kombinovať. U mňa je tomu inak. Vzhľadom k tomu, že ma šaty veľmi rýchle omrzia, volím radšej sukne. Keďže som veľmi nevyrástla, obľúbila som si nie len topánkami na podpätku, ale i sukne, ktoré mi aspoň opticky pridajú pár centimetrov navyše. Ak ste na tom rovnako ako ja, ideálnou voľbou sú pre nás sukne z vyvýšeným pásom v midi dĺžke.

Pri nosení sukien môžem zapojiť fantáziu a kombinovať - štylizovať rôznorodé outfity. Rovnakú sukňu si môžem jeden deň obliecť k obyčajnému bielemu tričku a Converskám a druhý deň si k nej dám elegantnú blúzku a lodičky. Striedam topy rôznych štýlov a farieb a môj outfit je vďaka tomu stále iný a neokúkaný. 

Nová kruhová sukňa z kolekcie MargiFashion

Presne to je prípad novej kruhovej sukne z kolekcie MargiFashion. Počas krásneho slnečného víkendu mala svoju premiéru a spoločne sme sa vydali na lov – hľadať magnólie, ktoré by poslúžili ako krásna kulisa. Zvolila som bielu ležérnu košeľu a denimovú bundičku. Obľúbené lodičky som schovala do kabelky a po parku Letná v Prahe som pobehovala v Conveskách. Keď sme ich konečne našli (magnólie), prezula som topánky a vznikli tieto fotky. 

Látka bola povodne zakúpená na nohavice. Tie ste mohli vidieť v mojom minulom článku TU. Príjemný materiál a moja vášeň k sukniam spôsobila to, že do zbierky pribudla nová, kruhová. Sukňa je už k dostaniu u nás na sashe.sk. Stačí objednať, poslať miery a je vaša.  










Kruhová sukňa: MargiFashion, Biela košeľa: Zara, Denimová bunda: Next, Lodičky: Guess, Kabelka: Calvin Klein, Slnečné okuliare: Ralph Lauren

You May Also Like

14 komentářů

  1. Jééj, tak ty si teda sukňová kráľovná ! a dobre robíš, pretože sukne ti pristanú, vyzeráš naozaj perfektne! :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Špičkové,celkový dojem,vzor sukně,foto!Ráda se inspiruji,tím spíš,že na různých těch-Dnes nosím atd.jsou vlastně většinou jen úzké džíny a různé variace vršků.Dokonce jsem se přistihla,že i já do těchto stereotypů upadám.Ráda se proto nechám od vás inspirovat- šikovnost maminky a váš vkus to vždy potěší oko!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Sofie. Nesmierne si to vážim a teším sa :)

      Odstrániť
  3. Nádherná sukně i celá kombinace je TOP, přesně dle mého vkusu. Tleskám, moc se mi to líbí.

    Radu - Jarní soutěž o balíček přírodní kosmetiky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Suknička je krásna rovnako ako jarná atmosféra, ktorá z fotiek ide :) Závidím ti sukňové kráľovstvo, ale v dobrom hehe :) Ja nosím rada sukne práve na jar a v lete a najlepšie sú tie áčkové :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Viktória. Ja mám sukne na každé ročné obdobie, ale je pravda, že na jar a v lete ich nosím najradšej. Hlavne tie pestrofarebné :)

      Odstrániť
  5. Velice ti to sluší! Krásná sukně na krásné paní.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásne fotky a veľmi ti to v sukničke pristane :) ja sa nejak neviem stotožniť s ich nosením, a dávam si ich iba minimálne
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Veronika. Každá z nás to máme inak, ale verím, že si k nim cestu raz nájdeš :)

      Odstrániť
  7. Veľmi pekná sukňa, páči sa mi jej strih. Ako hovoríš pre nás nižšie sú tie sukne s vyšším pásom veru naozaj asi najlepšie ;) Celkovo outfit pekný, možno by som si pozrela ešte aj ako inak by sa dala táto sukňa obliect a možno ešte viac sa s tým vyhrať (možno na iný štýl):)

    Desire fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Dominika. Sukňa sa dá nosiť na mnoho spôsobov a ja som týmto článkom ukázala jeden z nich. Na blogu sukňa nie je posledný krát a už čoskoro ju ukážem v inej, farebnejšej kombinácií.

      Odstrániť

Používa službu Blogger.